Contact Info / Websites

All 17 game Reviews


Prison Escape Prison Escape

Rated 5 / 5 stars

A legend among the games on NG

I have to say that this is going straight into my favorites, I've played a game similar to this which was based around stealth but it never really sufficed, this game however filled in the blanks and spiced it up really well! I love the low down thing, not a crappy top down view like many other games, it shows off excelent graphics and the profession in how you've created this game. The short cut scene at the beginning was good too, it added to the effect of the game, rather than a lot of others that throw you straight into it. I also gave humor a rating because of the overflow of blood that came from the prisoner being beaten, the amount just seemed to make me giggle for an unknown reason.

Tops dude! All my five are belong to this! A second coming would be good too, perhaps modern set with a criminal escaping from some maximum security prison.

Two thumbs up ;)


freeworldgroup responds:

thanks... yeah we'll make another sometime next year.


Warp Forest Warp Forest

Rated 4 / 5 stars

awesome to the max

This game is one of the best puzzles i've ever played, havn't finished it yet, up to the 18th level. hopefully theres only 20 levels.



Future Ball Future Ball

Rated 3.5 / 5 stars

hmmm....

so much fun i played it through twice, though i score sounds low because the music wasnt all good a choice for the game and you need those cool wizzing and doing sounds everytime you hit a block or something.
never the less this is definitely going to make it onto NG, good work.



supersoldier supersoldier

Rated 4 / 5 stars

well...

this goes strait to favroits



space invaders! space invaders!

Rated 1 / 5 stars

hmmm...

sall right



Deity Maze Deity Maze

Rated 2 / 5 stars

hmmm....

i reckon your first one was heeps better.



BulletTime BulletTime

Rated 5 / 5 stars

woots and boot scoots

6th place yo >.<



Stitched Santa! Stitched Santa!

Rated 3.5 / 5 stars

lol

its a good game, but its too easy, i got profesional first time and i dont know wether you can get anything higher than that. A difficulty setting is needed and i think stiched santa needs to be able to take damage. It was also quite arkward trying to fire behind yourself due to the cannon being unable to go that far.
none the less, its a great game.


Eskimoshmo responds:

No, Pro is not the best verdict. This was meant to be based around a scoreboard, so that it wouldn't matter if it was easy, it'd matter if it was hard to get a good score.

Thanks for you review.


Vertigo Sunrise IV Vertigo Sunrise IV

Rated 5 / 5 stars

awesomeisticism

slick game man. i especially liked the ut 2004 musik ;)



Frantic! Frantic!

Rated 3.5 / 5 stars

heal yerah

that was great fun man. i got to the end. level ten is abit dangerous if your epileptic though. and i loved it when you ended it with the final fantasy music. double a shit man...